2010. december 10., péntek

Angyalkák

Kindertojás belsőből készült. Akril festékkel fehérre festettem a tojást.
Filcből készült a gallérja, zseníliadrótból a karja...a feje készen kapható papírgolyó, göndör angyal hajat ragasztottam rá. A szárnya papírból készült.
 Ez az angyalka papírból készült. A ruhája gyűrt papírszalag. A karja sodrott krepp-papírból van. A feje papírgolyó, a haja arany színű krepp-papír.
Tojástartót vágtam szét ehhez az angyalkához....aranyszínűre festettem.
A feje papírgolyó, a haja krepp-papír. A szárnya szalagból van. A szalag szélében drót van, hogy könnyen formázható.
A fejük papír és fa golyóból készült. Göndör angyal hajat ragasztottam rá.
A nyakába zsenília drótot tettem, ami a testében is folytatódik.
A ruhája szatén körcikkből készült. A ruha ujjában is zsenília drót van.
Rizsbaba angyalkát is készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése