2011. július 24., vasárnap

Gyöngyös...

Már egy ideje szerettem volna gyöngyös munkáimat is megmutatni, de amióta Minea gyöngyeit látva elszállt a bátorságom...
Úgy döntöttem még is...


Középiskolás voltam, amikor megtaláltam a dédnagyapám dohányzacskóját....megcsodáltam és rögtön szerettem volna elkészíteni a mását...rögtön nem sikerült. A hibás részeket viszont megjavítottam.
Próbáltam könyveket keresni, hogy megtanulhassam a gyöngyfűzést...akkor még nem volt.
Kézimunka újságban találtam egy-két gyöngyfűzéssel foglalkozó cikket, rajzokat. Így kezdtem...
Később találkoztam olyanokkal, akik többet tudtak nálam és nem féltették tudásukat, hanem átadták

Az első munkáim....
 Kétsoros nyakláncok

   Gyöngyszalag három szín felhasználásával

Bársonyszalag gyöngy díszítéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése