2012. március 17., szombat

Magda katedrál

Mónika játékában a következő feladat a Magda katedrál volt.
Valamikor a foltvarrós tanfolyamon varrtam egy tűpárnát és egy díszpárna huzatot ezzel a technikával...azóta sem, pedig szerettem varrni.
Három darab 30x 30 cm-es négyzetre volt szükségem, négy darab 10x 10 cm-es négyzetet szabtam.
A két nagy négyzetet félbe hajtottam és a két párhuzamos oldalát végig varrtam. Az így keletkezett zacskót kinyitottam és a varrásokat összefogtam. Összevarrtam, de hagytam egy kis nyílást, amin keresztül kifordítottam. A két négyzetet egymásra helyeztem...az oldalakat megfeleztem...az így keletkezett négyzetet körbe varrtam, a harmadik négyzet közepére rögzítettem ezzel a varrással. A négy sarkát középre hajtottam úgy, hogy a középpontban találkozzanak, apró öltésekkel rögzítettem. Az így kapott négy kis négyzetre helyeztem a mintás anyagokat.( levágtam belőlük, mert befedték a négyzeteket), a széleket behajtottam és apró öltésekkel körbevarrtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése