2012. június 29., péntek

Szabad gépi tűzés

Évekkel ezelőtt egy közös varráson vásároltam egy rugós talpat...itthon kipróbáltam...és azóta sem használtam.
Az almás terítőt szeretném összetűzni ezzel a technikával...ahogy azt Móricka elképzelte! :-))))
A gépre felszereltem a talpat...a kelmetovábbítót nem lehet leengedni...így egy műanyag lapot kell rátenni (ez volt a varrógéphez).


Elolvastam, megnéztem minden jó tanácsot...és hozzáláttam...állítgattam a  varrógépet...teljes kudarc...megint olvastam, megnéztem mindent, amit találtam az interneten...
Kipróbáltam papírral is a tűzést...ezzel könnyen megy, mondhatnám hogy jól...először cérna nélkül...később cérnával. Egyszer csak az anyaggal is sikerül fog, úgy ahogy én szeretném.
Mindenki, mondja, írja: GYAKOROLNI, GYAKOROLNI, GYAKOROLNI!- és igazuk van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése