2012. november 3., szombat

Takaró lesz

Szorgalmasan varrom a hiányzó blokkokat Mónika játékába. Az első blokkot még más színben varrtam meg. Azóta már kékben pompázik az összes blokkom. Az elején eldöntöttem, hogy 30x30 cm-esek lesznek.
(Ez nem sikerült mindegyiknél...vannak kisebb eltérések, már kitaláltam, hogy hozom helyre ezt a kis hibát)
Régóta rakosgatom, rendezgetem és fényképezem a blokkokat. Először úgy gondoltam, hogy 26 darabból fog állni. Már korábban eldöntöttem, hogy 30 blokkot készítek. Jobb méretű lesz így a takaró. Már csak nyolc hiányzik. Most már nagyon nézem, tervezem, hogy milyen színösszeállítás hiányzik még, s eszerint varrom a hiányzókat.
Örülök, hogy jelentkeztem Mónika játékára! Több blokkot ismertem és varrtam is, volt amit ismertem, tudtam hogyan kell megvarrni, de még soha nem varrtam, s volt olyan is amit a játék során tanultam meg.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése