2014. július 29., kedd

Az idén is...

A befőzés az idén sem maradhatott el.
A bodzaszörp készítéssel kezdtem...a rozé árnyalatú is bodza :-)))  Tavaly utoljára, szederszörpöt készítettem. Szépen megfestette a textil zsákot, amit fehér vászonból varrtam.
A nagy sietségben, ezt vettem elő az első adag bodzához. El nem rontotta, csak szép színe lett tőle.



Ezután következett az eper, a ribizli és a meggy.
És az idén a meggymagokról sem felejtkeztem el.
Citromsavas vízben kifőztem, megszárítottam...és hamarosan meggymag párnák készülnek belőle.




A sárgabarackdzsem sem hiányozhat a kamrából...
Az idén mangós barackdzsemet is főztem be.







Már érik a szeder...az első adagból, befőtt készült.









  
Nagyon kicsi a kamránk , de igyekszem mindennek helyet találni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése