2010. július 16., péntek

Zsuzsis...


Háromszög hátizsák, négyzetből...
Egy japán könyvben találtam, nagyon tetszett, ilyen nekem is kell...
A húzózár hossza határozta meg a négyzet nagyságát. (Pár centivel nagyobbra hagytam az anyagot, mint a húzózár hossza)
A rátét után a három réteg tűzése következett. Két egymás mellett lévő oldalát egyenes pánttal szegtem be.
Valahol olvastam, hogy kézzel varrják bele a húzózárat...géppel is bele lehet, egy kis ügyességgel.
A hátizsák pántjait is díszítettem.
Még mielőtt az alját bevarrnám felvarrtam a kis fülekkel rögzített mozgócsúszókat.
A hátizsák pántjainak rögzítése következett. Az alját is bevarrtam.

A hátizsák belsejébe zsebeket varrtam kézzel.
Mivel maradt az anyagból, neszesszer és pzs tartó is készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése